Skocz do zawartości

Materiały eksploatacyjne FORD F250 6.4 POWERSTROKE


mudder

Rekomendowane odpowiedzi

Nr. wg. MOTORCRAFT

 

Filtr oleju: FL-2016

 

Filtr powietrza: FA-1886 Zmieniamy wg. wskaźnika zużycia

 

Filtr oleju automatycznej skrzyni biegów FT-176 zewnętrzny(tylko job1) Zmieniamy co 30k mil

 

Filtr oleju automatycznej skrzyni biegów FT-144 wewnętrzny Zmieniamy co 60k mil

 

Filtr paliwa(2szt w komplecie) FD-4604. Zmieniamy co 30k mil (zalecam przed każdą zimą)

 

Klocki hamulcowe przód: BR-1069 (mogą sie różnić w zależności od zastosowanej osi).

 

Klocki hamulcowe tył: BR-1067(mogą się różnić w zależności od zastosowanej osi).

 

Płyn chłodzący tylko MOTORCRAFT PREMIUM GOLD (V-7-B) !!! Zmieniamy co 105k mil

 

Olej do skrzyń biegów zalecany MERCON SP(@robi ma racje, choć można stosować mercon v po przepłukaniu skrzyni biegów, ale na własną odpowiedzialność) Zmieniamy co 30kmil

 

Olej silnikowy tylko API CJ-4 (10W40 lub inne gęstości))!!! (na razie niedostępny w europie) w przypadku gdy zlikwidujemy DPF można stosować olej o gorszej specyfikacji(na własną odpowiedzialność) Zmieniamy co 10k mil

 

Zachęcam innych do napisania specyfikacji dotyczących ich pojazdów :mrgreen:

 

p.s.

Jeżeli sprowadzacie sobie auto z jueseja to warto zakupić sobie te materiały na zapas

zwłaszcza filtry oleju powietrza i paliwa

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sprowadzacie sobie auto z jueseja to warto zakupić sobie te materiały na zapas

zwłaszcza filtry oleju powietrza i paliwa

A co z zamiennikami filtrona lub innych firm? Ja do Rama dopasowałem wszystkie filtry z filtrona idąc po rozmiarach oprócz skrzyni rzecz jasna.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, nie interesowałem się wolę z jueseja ciągnąć , poza tym to wszystko są wkłady...nie wiem jak w filtronie z tym jest, a do tego silnika konkretnie, nie używa się zamienników przynajmniej w hameryce jest z nimi(zamiennikami) dużo problemów

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Opisane przez Mudder'a materiały eksploatacyjne do skrzyni biegów dotyczą tylko (job1 - ja również jestem jej nie do końca najszczęśliwszym posiadaczem ) z tą różnicą , że wymaganym a nie zalecanym olejem jest Mercon SP (zupełnie nie znany w Europie), a nie Mercon V oraz to że filtr wewnętrzny i zewętrzny w tej wersji wymieniamy razem z olejem po 30 tyś mil.

 

Oleje silnikowe API CJ-4 już można u ns kupić np. szwajcarski PANOILN

 

Mudder - z tego co czytałem na forum to chyba też jesteś w okolicy pierwszej wymiany oleju w automacie, czy ściągałeś ze Stanów ten "dinks" dościagania filtra zewnętrznego ?

 

Pozdrawiam

2008 Ford F250 6,4 Powerstroke

1997 Jeep Wrangler 4,0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
  • Administrator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.