orzech Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Witam. Moje pytanie dotyczy Forda F150 5.4 2004. Po odpaleniu i na rozgrzanym silniku w pozycji P obroty spadają do wartości 550rpm auto delikatnie drży i potrafi zgasnac na wolnych obrotach. Momentami obroty podskakują do 1200rpm i spadają do poziomu około 600rpm. Wymienione uszczelki kolektora, przepustnicy, wtryskiwaczy, świece rok temu. Pokazuje p171 i p174 oraz O2 sensor signal stuck bank 1 i 2. Szukać lewego powietrza czy może TPS zaczyna klękac??? W pliku screen z Torque na wolnych obrotach. Liczę na waszą pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parker Opublikowano 12 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 P0171 i P0174 to jest wtrysk paliwa P1171 Rotor Sensor Fault - to jest błąd czujnika silniczka przepustnicy P1174 Cam Sensor Fault - to jest błąd czujnika wałka rozrządu O2 sensor signal stuck bank 1 i 2. To sondy lambda Dolegliwości wozu pasują do tych błędów, generalnie może wystarczy przepustnicę wyczyścić, to nie jest trudne. Są nawet takie specyfiki w sprayu, niestety nie pamiętam nazwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzech Opublikowano 12 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Pokazuje mi P0171 i P0174 znalazłem tu http://repairpal.com/OBD-II-Code-P0171-and-P0174 Mam dokładnie to samo :) Teraz tylko znaleźć. Obstawiam wężyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 12 Listopada 2016 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej, może pompa paliwa już wysiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzech Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Dzięki za podpowiedź Sebastian. W środę się przekonam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 13 Listopada 2016 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Warto jeszcze sprobowac odpiac wtyczki od sad lambda, Czasem mocno fałszuja wskazania z racji uszkodzenia sondy lub przewodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzech Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Dzięki Sebo i Parker za zainteresowanie :) Myślę o lewym powietrzu ale z ta pompą. Sebastian to mi dałeś do myślenia. Znalazłem ze pompa paliwa posiada moduł pompy i to się lubi zdupić. Musze zanurkować.Od góry kolektora coś jakby fukało :) Od tego chyba trzeba zacząć. A podczas rozruchu jest tak jakby świst sekundowy i znika. Czy to może być przez slabe aku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parker Opublikowano 14 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Zaglądnij w ten link poniżej, kolega "kaktus30" się z tym zmagał. Ma prawo paść , zamontowali to w takim dupiatym miejscu, że wszystko na ten czujnik chlapie. Jak robiłem konserwacje to też zwróciłem uwagę, że ten mój czujnik już wygląda jak "spleśniały kawał Camembert'a ". http://pickupklub.pl/viewtopic.php?t=3941 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzech Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Najzabawniejsze ze wszystko wskazuje na lewe powietrze. Po spryskaniu plakiem między przepustnica a komputerem chodzi lepiej. Czy jest to mozliwe ze zestaw uszczelek pod kolektor przepustnice wtryskiwaczy itp trafił szlag? Wymienione na nowe początkiem 2015 roku. [ Dodano: 2016-11-25, 19:41 ] Wyjaśniło się. Źle zamontowany kolektor po wymianie uszczelek. Węże nie powciskane do końca. Uszczerbki na uszczelce kolektora plus uwalona wtyczka. Przy okazji odswieżona i poprawiona fabryka. Wymieniony sterownik pompy paliwa. Prawie opanowane. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.