RegulaminRegulamin  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload  PORTAL

Poprzedni temat «» Następny temat
Półtorej kabiny. Dobry wybór czy porażka?
Autor Wiadomość
Linchpin 
Linchpin

Wiek: 28
Dołączył: 26 Paź 2012
Posty: 15
Skąd: Głogów
Wysłany: 2012-10-28, 20:25   Półtorej kabiny. Dobry wybór czy porażka?

Pytanie do użytkowników pojazdów z wersją półtorej kabiny/extended cab itd. Czym kierowaliście się wybierając taki typ nadwozia i jak się to wam sprawuje w codziennym użytkowaniu? Widzę to jako jakiś kompromis pomiędzy dł. paki a ilością miejsc siedzących, ale czy ma to sens? Komfort (albo jego brak) w podróżowaniu na takiej desce z tyłu?

 
 
     
Eazy 
Pick it up ;)


Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1273
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2012-10-28, 20:53   

Jazda z tyłu w takiej kabinie to chyba tylko za karę. Na dojazd brygady do pracy to się nada ale dla rodziny absolutnie.
_________________
It's nice to be important but it's more important to be nice :)

www.grokker.pl

www.bostikpolska.pl
.
 
 
     
dejwitt 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 880
Skąd: Żory
Wysłany: 2012-10-28, 22:31   

Jak dla mnie to katastrofa. Nawet już podwójna kabina i podróż dalej jak do supermarketu na tylnej kanapie powoduje mały dyskomfort. A w tej krótkiej to dopiero musi być koszmaarne podróżowanie
_________________
Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska
Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie
Chevrolet Camaro SS :> SSman
 
 
     
mrB

Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 262
Skąd: EDDL
Wysłany: 2012-10-30, 22:55   

miejsce na wozenie psa albo tesciowej


kumpel zrobil tez w swoim sklad pustych butelek i opakowan, wygodny dostep przy sprzataniu - brak srodkowego slupka i kat otwarcia drzwi dzialaja na korzysc
_________________
5.7L ECONOMY PACK
 
 
     
pit373 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 756
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-10-31, 09:34   Re: Półtorej kabiny. Dobry wybór czy porażka?

Linchpin napisał/a:
Pytanie do użytkowników pojazdów z wersją półtorej kabiny/extended cab itd. Czym kierowaliście się wybierając taki typ nadwozia i jak się to wam sprawuje w codziennym użytkowaniu?


W przypadku Tundry kierowałem się wyglądem, bo 1,5 cab wygląda zajefajnie, a już ext cab wygląda jak kupa. A problemów z miejscem nie miałem, bo głównie z tyłu był fotelik dla dziecka :-D
_________________
Był Ram 2500 '97 Magnum

Była TUNDRA 5.7 LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK
 
 
     
Parthagas 

Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 12
Skąd: Mława
Wysłany: 2013-07-02, 13:10   

Mam 1,5 i dla mnie rewelacja, ale wożę obok tylko żonę, a za siedzeniami różne graty. Zresztą zarejestrowałem go na dwie osoby, tył mam zamiar przerobić na półeczki ze schowkami. Zależało mi na dłuższej pace i miejscu z tyłu na plecaczki i inny sprzęt montersko-wyprawowy. Jeśli za jakiś czas będę zmieniał auto, tylko na inne 1,5.
_________________
OPEL CAMPO A 2,5 TD, 4x4
 
 
     
misman

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 262
Skąd: Gd
Wysłany: 2014-01-05, 00:43   Re: Półtorej kabiny. Dobry wybór czy porażka?

Linchpin napisał/a:
Pytanie do użytkowników pojazdów z wersją półtorej kabiny/extended cab itd. Czym kierowaliście się wybierając taki typ nadwozia i jak się to wam sprawuje w codziennym użytkowaniu? Widzę to jako jakiś kompromis pomiędzy dł. paki a ilością miejsc siedzących, ale czy ma to sens? Komfort (albo jego brak) w podróżowaniu na takiej desce z tyłu?

Obrazek


Kupiłem 1,5 bo innych nie było :mrgreen: Deska z tyłu mi nie przeszkadza, to nie mój problem tylko ewentualnych pasażerów :mrgreen:
Szkoda tylko, że jest podnoszona w całości - przydałoby się podnoszenie części, powiedzmy - połowy, jak jest (chyba) w double cab'ach (?)
_________________
"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,
jak do nich strzelano - umierały..."

"zrobiłem" != "zleciłem"

--
http://i190.photobucket.c...tofMyMoney3.jpg
 
 
     
Baksu 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 73
Skąd: Wodzisław
Wysłany: 2014-01-08, 12:21   

brak bocznego słupka wyraźnie wpływa na sztywność kabiny, podczas jazdy po polskich dziurawych drogach często słychać prace drzwi.

ja dzis bardziej zastanawiałbym sie nad pojedyncza kabina i najdłuższą skrzynia ale nie ma takiej wersji w lepszych wyposażeniach jak xlt
_________________
2005 Ford F150 5.4
 
 
     
Kassei


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 354
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2014-01-08, 18:45   

Gdybym miał kupować obecnie taczkę to wybrałbym 1,5 kabiny + 8,5 stopy pakę. Zaznaczaj jednak iż byłoby to auto wyłącznie do pracy.
Jeśli miałoby pełnić rolę auta rodzinnego to za żadne skarby bym nie zrezygnował z pełnej kabiny. Ostatnio miałem okazję porównywać F150 ext cab z crew cab i w tym pierwszym jest tragicznie mało miejsca na tylnej kanapie. Osobiście to bym chyba wolał na pace jechać :lol: Fotelik dla dziecka by się pewnie dało zapiąć, z wątpliwą wygodą dla dzieciaka, ale nosidełko to chyba tylko by weszło przy maksymalnym przesunięciu siedzeń do przodu :-/
_________________
FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007
FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001
JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
 
 
     
misman

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 262
Skąd: Gd
Wysłany: 2014-02-16, 23:05   

Hm. Wstawiłem dzieloną kanapę, i używalność auta nabrała nowego wymiaru 8-) Od samego początku brakowało mi podnoszenia części tylnej kanapy. No i z nowszych roczników jest jednak trochę wygodniejsza :-D
_________________
"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,
jak do nich strzelano - umierały..."

"zrobiłem" != "zleciłem"

--
http://i190.photobucket.c...tofMyMoney3.jpg
 
 
     
drug 


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 4880
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2014-02-17, 17:12   

misman napisał/a:
Hm. Wstawiłem dzieloną kanapę, i używalność auta nabrała nowego wymiaru 8-) Od samego początku brakowało mi podnoszenia części tylnej kanapy. No i z nowszych roczników jest jednak trochę wygodniejsza :-D
:foto:
_________________
Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui
 
 
     
misman

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 262
Skąd: Gd
Wysłany: 2014-02-18, 00:18   

Jeszcze nie dokręciłem mniejszej części :-D Będę miał chwilę, to zrobię fotę. ;-)
Właściwie, to oprócz dorobienia nowych podstawek (po odkręceniu oryginalnych) - nic nie trzeba przerabiać, wycinać, sztukować... Zawsze można cały ten bajzel odkręcić, wywalić i wrócić do oryginału 8-)
A.. I nowa kanapa ma isofix. Przydatne wielce.
_________________
"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,
jak do nich strzelano - umierały..."

"zrobiłem" != "zleciłem"

--
http://i190.photobucket.c...tofMyMoney3.jpg
 
 
     
drug 


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 4880
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2014-02-18, 21:03   

misman napisał/a:
A.. I nowa kanapa ma isofix. Przydatne wielce.

Moje oryginalne kanapy też miały isofix. Myślałem, że to standard.

Dawaj foty, bo sam kiedyś przymierzałem kanapę z Touarega, ale nic z tego nie wyszło.
_________________
Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group