tritrans Opublikowano 25 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Witam Jak w temacie może ktos się z czyms takim spotkał, juz kilkakrotnie zdarzyło mi sie coś takiego że w czasie jazdy, najczęściej jak zwolnie tak dzieś na pierwszym biegu gaśnie silnik, ale po przełaczeniu na N i odpaleniu jest ok i zapala tez normalnie. Niewiem czym to może byc spowodowane. Słyszałem że jak jest w dodgu Ram-ie za mało oleju w skrzyni biegów potrafi zgasnąć ale wcześńiej przed wymianą oleju tez mi się to zdarzyło pare razy. Zastanawiam się czy może miec na to wpływ że świece są od nowości a mam przejechane 63 tyś mil. Pozdrawiam Krzysiek Tritrans Cytuj Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!! Ford kuga 2,0 '15 Opel vivaro 2,0 '11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abtarster Opublikowano 25 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Witam Jak w temacie może ktos się z czyms takim spotkał, juz kilkakrotnie zdarzyło mi sie coś takiego że w czasie jazdy, najczęściej jak zwolnie tak dzieś na pierwszym biegu gaśnie silnik, ale po przełaczeniu na N i odpaleniu jest ok i zapala tez normalnie. Niewiem czym to może byc spowodowane. Słyszałem że jak jest w dodgu Ram-ie za mało oleju w skrzyni biegów potrafi zgasnąć ale wcześńiej przed wymianą oleju tez mi się to zdarzyło pare razy. Zastanawiam się czy może miec na to wpływ że świece są od nowości a mam przejechane 63 tyś mil. Pozdrawiam Krzysiek Tritrans identyczny objaw mam przy baaaardzo niskim stanie gazu. Po zatankowaniu gaśnięcie znika. Cytuj Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 25 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Nie wiem jak w ramach ale w chevrolecie 5,7 w blazerze miałem taki objaw w zimie jak dolot czerpał powietrze z zewnątrz w lecie ok ale w zimie zeby mu sie nie gasło musiał łykac powietrze z komory silnika . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 25 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Problem z gazem lub czujnik położenia wału. Mam to samo i wymiana świec nic nie dała. Wg. mnie to LPG. Zmien filtry i zrób przegląd gazu. Może parowniki siadają, u mnie na LPG zaczyna szarpac na wolnych, nieznacznie, bo prawie niezauważalnie, ale czasem przytnie i zgaśnie. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tritrans Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Właśnie gaz mam zatankowany na full, co do wymiany filtrów to tylko gazu bo faktycznie juz mają z pół roku ale filtr powietrza jest świerzuteńki. Jak powoli jade to wydaje mi sie jak by nierówno pracował takie delikatne szarpania,ale na benzynie dzieje się to samo czyli można by wykreślic gaz oczywiście nie jest powiedziane ze gasniecie jest spowodowane tym samym co delikatne szarpanie. Niemniej jednak w poniedziałek jade wymienić filterki i zobaczymy. Cytuj Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!! Ford kuga 2,0 '15 Opel vivaro 2,0 '11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 25 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Problem z gazem lub czujnik położenia wału. Mam to samo i wymiana świec nic nie dała. Wg. mnie to LPG. Zmien filtry i zrób przegląd gazu. Może parowniki siadają, u mnie na LPG zaczyna szarpac na wolnych, nieznacznie, bo prawie niezauważalnie, ale czasem przytnie i zgaśnie. Ja jak tylko wszedł zimowy gaz to wyjąłem z auta parownik i go rozebrałem bo czasem nie dało się jechać . I okazało się ze cały parownik zaklejony był czarnym syfem takim jak lepik który przytykał to mógł . Wyczyściłem poskładałem i zaczęło wszystko jechać jak młody bóg. I u mnie było tak ze jak deptałem to jakoś tam ten gaz się przedostawał a na wolniejszych obrotach nie potrafił się już przebić przez ten syf . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tritrans Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Ale ja dosyć często zmieniam filterki od gazu ostatnio to były jak nowe szkoda było wywalac. No i takie szarpanie przy delikatnej jeżdzie jest też na bęzynie, więc ?? Generalnie nie robi problemu że raz na tydzień lub 4 dni zgaśnie ale co będzie jak to cos poważniejszego i za jakis czas bedzie jeszcze gorzej. Cytuj Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!! Ford kuga 2,0 '15 Opel vivaro 2,0 '11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 25 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Ale ja dosyć często zmieniam filterki od gazu ostatnio to były jak nowe szkoda było wywalac. No i takie szarpanie przy delikatnej jeżdzie jest też na bęzynie, więc ??Generalnie nie robi problemu że raz na tydzień lub 4 dni zgaśnie ale co będzie jak to cos poważniejszego i za jakis czas bedzie jeszcze gorzej. Czujnik położenia wału może szaleć. Do mojego rocznika to 180zł chyba. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tritrans Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Witam Zrobiłem kluczykowanie i wyskoczyły mi następujące błedy: P 1404 P 0406 P 0868 Jeśli mógł bym prosic o rozszyfrowanie to był bym bardzo wdzięczny, co prawda znalazłem jakies kody błedów ale chyba do F-a nie wiem czy ma to takie samo zastosowanie co do Rama. Ściągnąłem sobie manuala gdzies go znalazłem na stronie ale nie znalazłem tam kodu błedów Sebastian Podawał że strona 900 cos ale mi sie kończy na stronie 600. Może ktoś ma dostęp do kodów błedów i mógł by wrzucic żeby to sobie gdzies na pulpicie zapisac. Pozdrawiam Tritrans Cytuj Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!! Ford kuga 2,0 '15 Opel vivaro 2,0 '11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abtarster Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Witam Zrobiłem kluczykowanie i wyskoczyły mi następujące błedy: P 1404 P 0406 P 0868 Jeśli mógł bym prosic o rozszyfrowanie to był bym bardzo wdzięczny, co prawda znalazłem jakies kody błedów ale chyba do F-a nie wiem czy ma to takie samo zastosowanie co do Rama. Ściągnąłem sobie manuala gdzies go znalazłem na stronie ale nie znalazłem tam kodu błedów Sebastian Podawał że strona 900 cos ale mi sie kończy na stronie 600. Może ktoś ma dostęp do kodów błedów i mógł by wrzucic żeby to sobie gdzies na pulpicie zapisac. Pozdrawiam Tritrans P1404 EGR Valve Closed Pintle Position P0406* EGR Position Sensor Volts Too High P0868 Trans Fluid Press Low W razie czego to: http://www.edgeproducts.com/product_images/customer_support_article-pdf-39.pdf Cytuj Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Pomagas dla Abtarstera jak pomógł. ;-) Pozwolę sobie przypominać o pomagasach. 8-) Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Witam ........ Tritrans jak bedziesz zamawial ( a bedziesz ;-) ) to zamów drugi dla mnie , jakoś sie wywdzięcze :mrgreen: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/04-05-06-07-08-DODGE-RAM-5-7-LITER-HEMI-EGR-VALVE-MOPAR-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5addc374aeQQitemZ390267630766QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_2540wt_1007 Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tritrans Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 No i w zasadzie wiem co jest napisane i tyle o ile dobrze rozumiem to cos z EGR-em ale wiem ze mam walniętą sondę lambda i może dlatego pokazuje jakis błąd na EGR-ze a co do ostatniego to za chiny nie umiem tego rozszyfrowac może za mało płynu w skrzyni ?? Moze ktos z Angielskim a w dodatku technicznym się wypowie. Pozdrawiam Cytuj Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!! Ford kuga 2,0 '15 Opel vivaro 2,0 '11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Trans Fluid Press Low Ciśnienie oleju w skrzyni zbyt małe. Transmission Fluid Pressure Low. Wg. mnie tak to brzmi. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Witka. Za wysokie napiecie na egr-e. mysle ,że dlatego gaśnie. przerabiałem to jakis czas temu Cytuj Dodge Ram 1500 5,7 Hemi 4x4 2004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tritrans Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Czyli mam ten EGR do wymiany czy nie? Może tylko czujnik wymienić i bedzie wszystko ok ? no i jak z tą skrzynią za mały poziom płynu, czy za słabe cisnienie na pompie ? jakis hamerykański technik by sie przydał. Ale żeby była jasnośc od ostatniego zgaśniecia zrobiłem jakies 500 km i nie zgasl ani razu bardziej mnie zastanawia ten niski poziom oleju w skrzyni bo na zimnymmam tak minimalnie ponad "cold" a na ciepłym jest tak samo może faktycznie za mało tego oleju. A tak jak napisałem na poczatku kiedys jakiegos mechaniora spotkałem śmigał Ramem i spytałem jaki ma poziom płynu w skrzyni, bo wtedy miałem te problemy ze skrzynią, to włanie on powiedział ze jak jest za mały poziom oleju w skrzyni to Ramik lubi zgasnąć. Cytuj Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!! Ford kuga 2,0 '15 Opel vivaro 2,0 '11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Z tymi błędami to jest też tak że wywala błędy np egr , sonde i inne właśnie po tym jak ci np zgaśnie i komp wtedy wariuje bo tak do końca nie kuma czemu to zgasło . Ja miałem w Tahoe zrypaną pompe paliwa i na benzynie niemalże nie potrafił jechać . Resetowanie błędów było do pierwszego złego podania paliwa przez pompe i wtedy wywalało 4 różne błędy miedzy innymi sonde , egr , za bogata mieszankę i coś tam jeszcze ale o pompie komp nic nie wspominał. Gość co podpinał kompa od razu by chciał to wszystko wymieniać i powoli eliminować ( koszty bezensowne ) . A finalnie po wymianie pompy paliwa i zresetowaniu kompa błędy zniknęły i już się nie pojawiły . Tak więc w wielu przypadkach wiele błędów wywalanych przez kompa jest efektem czegoś tam co nie domaga . I może faktycznie u ciebie ma na to wpływ ten poziom oliwy w skrzyni . Jest za mały ramik gaśnie a komp świruje i wywala błędy . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 ... no a co z tym czujnikiem położenia wału, bo nikt się nie odniósł do tego. Jeśli nie jest to możliwe to niech ktoś to powie, bo to wg. mnie jedna z możliwych opcji. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 a przypomniałem co u mnie wywalało jeszcze - czujnik spalania stukowego . Jak pisałem finalnie była to mompa i jej niepoprawne działanie zakłucąło prace silnika i tych wszystkich czujników . Ale opisąłem to tylko i wyłacznie na bazie swoich doświadczeń z TAHOE . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 No i dziś dopadło mnie to zdarzenie na skrzyżowaniu niestety. Zgasł i przez dobre 2 minuty nie mogłem go odpalić. Czasem tak jest, że odpala od ręki, a czasem dłużej, ale tak długo jeszcze się nie męczyłem nigdy przedtem. Na kompie u Dareckiego kiedyś wywalił mi błąd o zaniku iskry na wielu świecach. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 No i dziś dopadło mnie to zdarzenie na skrzyżowaniu niestety. Zgasł i przez dobre 2 minuty nie mogłem go odpalić. Czasem tak jest, że odpala od ręki, a czasem dłużej, ale tak długo jeszcze się nie męczyłem nigdy przedtem. Na kompie u Dareckiego kiedyś wywalił mi błąd o zaniku iskry na wielu świecach. łącze sie w bólu ;-) , u mnie do tej pory nie zdiagnozowano tej usterki , nauczylem sie z tym zyc i juz nie wolam za kazdym razem lawety :mrgreen: mam wrazenie ze u mnie zaczął sie problem po wymianie swiec , a dokladniej majstrowaniu przy przewodach od cewek , zeby dostac sie do swiec ( wybuchla niedlugo potem jedna z cewek ) ale to tylko dywagacje lamera :mrgreen: Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abtarster Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 No i dziś dopadło mnie to zdarzenie na skrzyżowaniu niestety. Zgasł i przez dobre 2 minuty nie mogłem go odpalić. Czasem tak jest, że odpala od ręki, a czasem dłużej, ale tak długo jeszcze się nie męczyłem nigdy przedtem. Na kompie u Dareckiego kiedyś wywalił mi błąd o zaniku iskry na wielu świecach. łącze sie w bólu ;-) , u mnie do tej pory nie zdiagnozowano tej usterki , nauczylem sie z tym zyc i juz nie wolam za kazdym razem lawety :mrgreen: mam wrazenie ze u mnie zaczął sie problem po wymianie swiec , a dokladniej majstrowaniu przy przewodach od cewek , zeby dostac sie do swiec ( wybuchla niedlugo potem jedna z cewek ) ale to tylko dywagacje lamera :mrgreen: kurde chyba sprzedam sprzęta zanim nas takie przypadłości dopadną ;-) a znając życie pewnie tak będzie że dopadną hehe. Cytuj Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 2.5 roku bez usterki to i tak długo, no cóż, coś trzeba zainwetować jak w każdą używaną maszynę. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abtarster Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 2.5 roku bez usterki to i tak długo, no cóż, coś trzeba zainwetować jak w każdą używaną maszynę. nie no wiadomo...to taki żart był ;-) Cytuj Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 2.5 roku bez usterki to i tak długo, no cóż, coś trzeba zainwetować jak w każdą używaną maszynę. nie no wiadomo...to taki żart był ;-) z drugiej strony , kazde unieruchomienie auta przez system , powinno byc uwidocznione kodami błędow - A NIE JEST !! Lubie moj amerykancki karawan ;-) , ale myśle ze produkcje skośnych sa bardziej dopracowane Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.