Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 bull - skup sie na obrazkach no tak tak, jakoś przeoczyłem to :oops: . Mario, masz rozpinane łączniki stabilizatorów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Mario, masz rozpinane łączniki stabilizatorów?jak rozpinane? Jak np. w Patrolu z tyłu. Po rozpięciu jednego z łączników drążek stabilizatora nie pracuje i można uzyskać "mega" wykrzyże. Chyba o to Bullowi chodziło... Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Ale wtedy do uzyskania maksymalnego wykrzyżu nie trzeba takich dużych sił bo stabilizator nie trzyma/ nie blokuje. Bardzo poprawia to trakcję w terenie no i co ważne rama się tak nie skręca a tym samym samochód nie dostaje tak po dupie. Ram Power Wagon ma seryjnie rozpinane łączniki sterowane z kabiny elektromechnicznie. Jak znajdę gdzieś jak to działa to wkleję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Taka prozaiczna kwestia a jakoś nie mogłem znaleźć żadnego filmu prezentującego jak jedzie samochód z zapiętymi stabilizatorami a jak bez. Zdjęć samych łączników i ich zasady dzaiałania jest sporo. Linków do sklepów z łącznikami też. Mario, może sam coś znajdziesz. Szukaj pod hasłami "sway bar link disconnet" . To jeden z ważniejszych elementów. Jak jeszcze nie zmieniłeś to zrób to jaknajszybciej ! Edit: http://www.youtube.com/watch?v=q70i5uRB5IU&feature=related tak zachowuje się na asfalcie bez stabilizatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witam, szukam na ebay.com zestawów do podnoszenia pickupa o 2 - 3" na kółka 35", pytanie do was, nie znalazłem, jednego, całego zestawu który zawiera wszystkie elementy i dlatego będę musiał dokupować części pojedynczo, nie znam się na liftowaniu i nie chcę pominąć któregoś z elementów, chcę podnieść na podkładkach po amortyzatory 2 - 3", zapewne wtedy będę musiał przerabiać mocowania przedniego zderzaka, czy też będę potrzebował dłuższych końcówek ? Tak samo tylne zawieszenie, 2 - 3" w górę, na klockach pod pakę, czy też wybrać jakiś inny sposób podnoszenia ? Chcę polecieć w górę o 2 - 3" prosiłbym o jakieś dobre wskazówki. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ready-Lift-2-Leveling-Kit-Dodge-Ram-2500-3500-1994-2009-/110573068263?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19beab1fe7 - tutaj jest niby jakiś zestaw, ale z tego co widać na zdjęciu to są jedynie podkładki na przednie zawieszenie http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Dodge-Ram-2-5-Leveling-Lift-Kit-Completer-Package-/200600236854?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ARam+2500&hash=item2eb4b4b336 - tutaj też jakiś zestaw, ale widzę tylko dłuższe końcówki do liftu 2 - 3" Może ktoś jest mi wstanie polecić, cały kompletny zestaw ze wszystkimi elementami do zawieszenia, przód i tył wraz z elementami który potrzeba wydłużyć przy użyciu takiego lifty, ewentualnie proszę mnie sprowadzić na poprawną drogę jeśli gdzieś popełniam błąd : ) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 http://www.fabtechmotorsp...3&display=DODGE 4WD tu masz zestaw pod 35" kola Nie pasuje. Jonko masz sztywny most, a to oferta dla Rama 1500 Tu cos się znajdzie chyba http://www.rockymountainsusp.com/dodge4_03_V8Hemi.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 a to: http://www.fabtechmotorsp...5&display=DODGE 4WD a to jest akuart do II gen : ), fabtecha już przeglądałem, lecz puki co na najbliższy czas nie kalkuluje mi się kupować taki zestaw gdyż niedawno wymieniłem całe zawieszenie na oryginalne części, potrzebuję jedynie 2 - 3" w górę, na prostych podkładkach, na stronie podanej przez bulla znalazłem trochę ciekawych i potrzebnych części ale pytanie, czy same podkładki przód i tył to wszystko aby jeździć o 2 - 3" wyżej bez żadnych problemów, czy nie potrzeba przypadkiem jakiś innych dłuższych drążków kierowniczych itp ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Do 2" nie potrzeba. Tylko amortyzatory będą fatalnie pracować. Jeśli zamierzasz podnosić samochód tylko po to by zmieściły się większe opony to pomyśl nad kombinowanym liftem np podkładki 1-2" i body lift 1-2". 3" na samych podkładkach chyba nie da juz rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrB Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 odgrzeje kotleta, bo stoje przed tym samym problemem co kolega Jonko 1,5 roku wczesniej ;-) potrzebuje zeby: - tyl auta stal troche wyzej - prowadzenie sie auta pozostalo takie samo (zblizone) do stanu sprzed zmian - minimum ingerencji w elementy konstrukcyjne - kola pozostaja te same - zastosowanie hm... nie-terenowe ;-) czy takie zestawy sa odpowiednie (kompletne)? http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=lift++kit+ram+1500+2006&_sacat=0&_odkw=body+leveling+kit+ram+1500&_osacat=0&_from=R40&LH_PrefLoc=2 1/ Najlepiej byloby podniesc o ok. 2" z tylu - ale to powoduje koniecznosc podniesienia przodu o 3"? Czy wobec tego "przewyzszenie" tylu nad przodem to 1"? (bo taka roznica jest widoczna w kazdym z oferowanych na ebay'u zestawow na przod i tyl? Dlaczego zestaw na przod i tyl roznia sie gruboscia? 2/ Jaki lift to absolutne minimum? Czy 1" robi jakakolwiek zauwazalna roznice pozatym, ze przy wchodzeniu trzeba noge wyzej podniesc? Czy nie zawracac sobie glowy takim mini-rozwiazaniem? 3/ Potrzebuje zeby auto bylo wyzsze przede wszystkim z tylu, jesli do tego przod pojdzie do gory (bo zestaw jest na P/T) to tez jest OK Jakie bylby efekty podnoszenia tylko na tylnej osi np. o 1,5-2"? Bardziej "sztorcowaty" wyglad? Co jeszcze? To pierwsza ingerencja w auto - jesli wogole tak mozna nazwac montowanie podkladek pod zawieszenie :-D Stad te pytania ... potrzebuje, zeby mnie kto wytlumaczyl jak krowie na rowie.... auto to 1500 - 2006r Cytuj 5.7L ECONOMY PACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Potrzebuje zeby auto bylo wyzsze przede wszystkim z tylunapisz jeszcze czemu to ma sluzyc - przewozeniu ciezszych ladunkow??? Albo ciągnięciu ciężkiej przyczepy? W obu przypadkach zamiast liftu lepszym i dużo tańszym rozwiązaniem będzie dołożenie do seryjnych resorów miechów powietrznych, np. coś takiego. Znajomy ma, i bardzo sobie chwali. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrB Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 czemu to ma sluzyc - przewozeniu ciezszych ladunkow???Albo ciągnięciu ciężkiej przyczepy? glownie auto jezdzi na pusto albo z lekkim ladunkiem, ktory nie powoduje obnizania tylu - wysokosc klapy potrzebna przede wszystkim do bardziej komfortowego odbierania ladunku z tylu, Cytuj 5.7L ECONOMY PACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 z liftem przodu przy IFS jest zawsze trochę problemów, najstarszy sposób od zarania dziejów to dystans pod sworzeń zwrotnicy, żeby dało się ustawić geometrię przy lifcie na podkręceniu drążków, wziąłem dural i wyrzeźbiłem, kumpel się dowiedział powiedział że też chce więc jeszcze zrobiłem kolejne dwa komplety a potem żeby było weselej do anodowania i barwienie, mierzyłem zastanawiałem się trochę nad tym i nieskromnie to wyszło lepiej niż trailmaster, u mnie jest kołnierz do ustalenia pozycji w wahaczu, zaślepka przeciwko zbieraniu się błota i rowek do odprowadzenia wody :) no i moje są kolorowe anodowane :) mogą być zółte, czarne, niebieskie lub czerwone na wesoło a co to jest moja wersja :) nikomu nieznane logo hcd które właśnie wymyśliłem sobie oraz dla porównanie markowy trailmaster :) (fota z http://www.bits4vits.co.uk/store/trailmaster/nissan/nissan-terrano-ii-39-93-39-04-swb-50mm/80mm-suspension-lift-kit/prod_664.html) mnie tam moje się bardziej podobają :) może kiedyś produkcję zrobię :) według tego co po sworzniu widzę to pasują do terrano1/2 d21 odpada niestety d22 więcej info na mojej stronie http://hcd-customdevices.pl/index.php/motoryzacja/86-nissan-stuff/72-podkladki-do-liftu-przedniego-zawieszenia-50mm-2 Cytuj podzespoły do liftu +4" terrano / pickup, moja strona, fotoworklog - remont pickupa do gołej ramy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 ale... ale... to przeciez kolo sie bedzie po luku poruszac w gore i w dol jak zwiekszysz tylko dlugosc zwrotnicy... a powinno prostopadle do asfaltu po lini prostej pracowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 i tak się porusza po łuku bo masz układ trapezowy czyli wahacze są różnej długości, jednak zmiana pochylenia koła w okolicach punktu pracy nie jest duża, zmiana górnych wahaczy czy dystans robi dokładnie to samo ... a to nie long travel kit :) aczkolwiek zakres pracy zawieszenia się zwiększa i nie dobija o odboje jak w przypadku gdy się tylko podkręci drążki Cytuj podzespoły do liftu +4" terrano / pickup, moja strona, fotoworklog - remont pickupa do gołej ramy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 i tak się porusza po łuku bo masz układ trapezowy czyli wahacze są różnej długościale mocowane w roznych miejscach, dlatego kolo porusza sie po lini prostejzeby zastowowac taka podkladke, trzeba by o tyle samo obnizyc mocowanie dolnego wahacza, albo podnies mocowanie gornego - wtedy wszystko by gralo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 koło nie porusza się po prostej nie ma mowy - jakbyś nie zamocował wahaczy o rożnej długości to nigdy nie wyjdzie bez zmiany pochylenia koła - bo po prostej to nawet na równych nie wyjdzie jak jest ustawiona geometria z dystansem lub z specjalnymi wahaczami górnymi to na jazdę po równym nie wpływa, wiadomo że pracuje trochę inaczej ale to wiadomo skoro producent tego nie przewidział :P Cytuj podzespoły do liftu +4" terrano / pickup, moja strona, fotoworklog - remont pickupa do gołej ramy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 wiadomo że pracuje trochę inaczeji wlasnie o to mi chodzi - elementy zawieszenia beda nazarone na wieksze przeciazeniajakbyś nie zamocował wahaczy o rożnej długości to nigdy nie wyjdzie bez zmiany pochylenia koła dlatego wzrotnica ma okreslony ksztalt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.