Skocz do zawartości

Liftowanie pickupa ...


drug

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mario, masz rozpinane łączniki stabilizatorów?
jak rozpinane?

Jak np. w Patrolu z tyłu. Po rozpięciu jednego z łączników drążek stabilizatora nie pracuje i można uzyskać "mega" wykrzyże. Chyba o to Bullowi chodziło...

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ale wtedy do uzyskania maksymalnego wykrzyżu nie trzeba takich dużych sił bo stabilizator nie trzyma/ nie blokuje. Bardzo poprawia to trakcję w terenie no i co ważne rama się tak nie skręca a tym samym samochód nie dostaje tak po dupie. Ram Power Wagon ma seryjnie rozpinane łączniki sterowane z kabiny elektromechnicznie. Jak znajdę gdzieś jak to działa to wkleję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Taka prozaiczna kwestia a jakoś nie mogłem znaleźć żadnego filmu prezentującego jak jedzie samochód z zapiętymi stabilizatorami a jak bez. Zdjęć samych łączników i ich zasady dzaiałania jest sporo. Linków do sklepów z łącznikami też. Mario, może sam coś znajdziesz. Szukaj pod hasłami "sway bar link disconnet" . To jeden z ważniejszych elementów. Jak jeszcze nie zmieniłeś to zrób to jaknajszybciej !

 

 

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=q70i5uRB5IU&feature=related tak zachowuje się na asfalcie bez stabilizatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam, szukam na ebay.com zestawów do podnoszenia pickupa o 2 - 3" na kółka 35", pytanie do was, nie znalazłem, jednego, całego zestawu który zawiera wszystkie elementy i dlatego będę musiał dokupować części pojedynczo, nie znam się na liftowaniu i nie chcę pominąć któregoś z elementów, chcę podnieść na podkładkach po amortyzatory 2 - 3", zapewne wtedy będę musiał przerabiać mocowania przedniego zderzaka, czy też będę potrzebował dłuższych końcówek ? Tak samo tylne zawieszenie, 2 - 3" w górę, na klockach pod pakę, czy też wybrać jakiś inny sposób podnoszenia ? Chcę polecieć w górę o 2 - 3" prosiłbym o jakieś dobre wskazówki.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ready-Lift-2-Leveling-Kit-Dodge-Ram-2500-3500-1994-2009-/110573068263?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19beab1fe7 - tutaj jest niby jakiś zestaw, ale z tego co widać na zdjęciu to są jedynie podkładki na przednie zawieszenie

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Dodge-Ram-2-5-Leveling-Lift-Kit-Completer-Package-/200600236854?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ARam+2500&hash=item2eb4b4b336 - tutaj też jakiś zestaw, ale widzę tylko dłuższe końcówki do liftu 2 - 3"

 

Może ktoś jest mi wstanie polecić, cały kompletny zestaw ze wszystkimi elementami do zawieszenia, przód i tył wraz z elementami który potrzeba wydłużyć przy użyciu takiego lifty, ewentualnie proszę mnie sprowadzić na poprawną drogę jeśli gdzieś popełniam błąd : ) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a to jest akuart do II gen : ), fabtecha już przeglądałem, lecz puki co na najbliższy czas nie kalkuluje mi się kupować taki zestaw gdyż niedawno wymieniłem całe zawieszenie na oryginalne części, potrzebuję jedynie 2 - 3" w górę, na prostych podkładkach, na stronie podanej przez bulla znalazłem trochę ciekawych i potrzebnych części ale pytanie, czy same podkładki przód i tył to wszystko aby jeździć o 2 - 3" wyżej bez żadnych problemów, czy nie potrzeba przypadkiem jakiś innych dłuższych drążków kierowniczych itp ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 2" nie potrzeba. Tylko amortyzatory będą fatalnie pracować. Jeśli zamierzasz podnosić samochód tylko po to by zmieściły się większe opony to pomyśl nad kombinowanym liftem np podkładki 1-2" i body lift 1-2". 3" na samych podkładkach chyba nie da juz rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

odgrzeje kotleta, bo stoje przed tym samym problemem co kolega Jonko 1,5 roku wczesniej ;-)

 

potrzebuje zeby:

- tyl auta stal troche wyzej

- prowadzenie sie auta pozostalo takie samo (zblizone) do stanu sprzed zmian

- minimum ingerencji w elementy konstrukcyjne

- kola pozostaja te same

- zastosowanie hm... nie-terenowe ;-)

 

czy takie zestawy sa odpowiednie (kompletne)?

http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=lift++kit+ram+1500+2006&_sacat=0&_odkw=body+leveling+kit+ram+1500&_osacat=0&_from=R40&LH_PrefLoc=2

 

1/ Najlepiej byloby podniesc o ok. 2" z tylu - ale to powoduje koniecznosc podniesienia przodu o 3"?

Czy wobec tego "przewyzszenie" tylu nad przodem to 1"? (bo taka roznica jest widoczna w kazdym z oferowanych na ebay'u zestawow na przod i tyl? Dlaczego zestaw na przod i tyl roznia sie gruboscia?

 

2/ Jaki lift to absolutne minimum? Czy 1" robi jakakolwiek zauwazalna roznice pozatym, ze przy wchodzeniu trzeba noge wyzej podniesc? Czy nie zawracac sobie glowy takim mini-rozwiazaniem?

 

3/ Potrzebuje zeby auto bylo wyzsze przede wszystkim z tylu, jesli do tego przod pojdzie do gory (bo zestaw jest na P/T) to tez jest OK

Jakie bylby efekty podnoszenia tylko na tylnej osi np. o 1,5-2"? Bardziej "sztorcowaty" wyglad? Co jeszcze?

 

To pierwsza ingerencja w auto - jesli wogole tak mozna nazwac montowanie podkladek pod zawieszenie :-D

Stad te pytania ... potrzebuje, zeby mnie kto wytlumaczyl jak krowie na rowie....

 

 

auto to 1500 - 2006r

5.7L ECONOMY PACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje zeby auto bylo wyzsze przede wszystkim z tylu
napisz jeszcze czemu to ma sluzyc - przewozeniu ciezszych ladunkow???

Albo ciągnięciu ciężkiej przyczepy? W obu przypadkach zamiast liftu lepszym i dużo tańszym rozwiązaniem będzie dołożenie do seryjnych resorów miechów powietrznych, np. coś takiego. Znajomy ma, i bardzo sobie chwali.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu to ma sluzyc - przewozeniu ciezszych ladunkow???

Albo ciągnięciu ciężkiej przyczepy?

 

glownie auto jezdzi na pusto albo z lekkim ladunkiem, ktory nie powoduje obnizania tylu - wysokosc klapy potrzebna przede wszystkim do bardziej komfortowego odbierania ladunku z tylu,

5.7L ECONOMY PACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

z liftem przodu przy IFS jest zawsze trochę problemów, najstarszy sposób od zarania dziejów to dystans pod sworzeń zwrotnicy, żeby dało się ustawić geometrię przy lifcie na podkręceniu drążków,

 

wziąłem dural i wyrzeźbiłem, kumpel się dowiedział powiedział że też chce więc jeszcze zrobiłem kolejne dwa komplety a potem żeby było weselej do anodowania i barwienie,

mierzyłem zastanawiałem się trochę nad tym i nieskromnie to wyszło lepiej niż trailmaster, u mnie jest kołnierz do ustalenia pozycji w wahaczu, zaślepka przeciwko zbieraniu się błota i rowek do odprowadzenia wody :) no i moje są kolorowe anodowane :) mogą być zółte, czarne, niebieskie lub czerwone na wesoło a co

 

to jest moja wersja :)

bjscolor.jpg

 

nikomu nieznane logo hcd które właśnie wymyśliłem sobie

c8.jpg

 

oraz dla porównanie markowy trailmaster :) (fota z http://www.bits4vits.co.uk/store/trailmaster/nissan/nissan-terrano-ii-39-93-39-04-swb-50mm/80mm-suspension-lift-kit/prod_664.html)

16734.jpg

 

mnie tam moje się bardziej podobają :)

może kiedyś produkcję zrobię :) według tego co po sworzniu widzę to pasują do terrano1/2 d21 odpada niestety d22

więcej info na mojej stronie http://hcd-customdevices.pl/index.php/motoryzacja/86-nissan-stuff/72-podkladki-do-liftu-przedniego-zawieszenia-50mm-2

podzespoły do liftu +4" terrano / pickup, moja strona, fotoworklog - remont pickupa do gołej ramy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak się porusza po łuku bo masz układ trapezowy czyli wahacze są różnej długości, jednak zmiana pochylenia koła w okolicach punktu pracy nie jest duża,

zmiana górnych wahaczy czy dystans robi dokładnie to samo ... a to nie long travel kit :) aczkolwiek zakres pracy zawieszenia się zwiększa i nie dobija o odboje jak w przypadku gdy się tylko podkręci drążki

podzespoły do liftu +4" terrano / pickup, moja strona, fotoworklog - remont pickupa do gołej ramy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak się porusza po łuku bo masz układ trapezowy czyli wahacze są różnej długości
ale mocowane w roznych miejscach, dlatego kolo porusza sie po lini prostej

zeby zastowowac taka podkladke, trzeba by o tyle samo obnizyc mocowanie dolnego wahacza, albo podnies mocowanie gornego - wtedy wszystko by gralo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koło nie porusza się po prostej nie ma mowy - jakbyś nie zamocował wahaczy o rożnej długości to nigdy nie wyjdzie bez zmiany pochylenia koła - bo po prostej to nawet na równych nie wyjdzie

 

jak jest ustawiona geometria z dystansem lub z specjalnymi wahaczami górnymi to na jazdę po równym nie wpływa, wiadomo że pracuje trochę inaczej ale to wiadomo skoro producent tego nie przewidział :P

podzespoły do liftu +4" terrano / pickup, moja strona, fotoworklog - remont pickupa do gołej ramy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiadomo że pracuje trochę inaczej
i wlasnie o to mi chodzi - elementy zawieszenia beda nazarone na wieksze przeciazenia
jakbyś nie zamocował wahaczy o rożnej długości to nigdy nie wyjdzie bez zmiany pochylenia koła
dlatego wzrotnica ma okreslony ksztalt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.