Skocz do zawartości

FULLSIZE - Sztywne przykrycie paki - niska zabudowa


jarek10

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów

Kiedyś widziałem w sieci gościa który miał sztywne tzw. niskie" zabudowy

do sprzedania - najprawdopodobniej wykonywał je z laminatu.

Nie orientujecie się gdzie można coś takiego namierzyć w Polsce.

W Stanach znalazłem a z transportem wychodzi grubo ponad 4500 PLN :-(

 

Ewentualnie czy ktoś z kolegów nie ma na zbyciu takiego przykrycia ?

- ewentualnie wypożyczenia odpłatnego na kilkanaście dni :-) :-)

post-106-15323754516225_thumb.jpg

post-106-15323754516849_thumb.jpg

Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 184
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

sam przerabiałem ten temat

 

nie znalazłem ni na prawdę porządnego, owszem są firmy które robią , ale albo nie miały do naszych modeli, (chcieli żeby podjechać na obmierzenie i ewent na zamówienie)

albo oglądałe to żal patrzeć na tandetne wykonanie :-(

 

tak więc zdecydowałem się na import za oceanu

kosztowało iwle zachodu, dużo nerw - ale jest ok :-D

jakość wykonania jest imponująca :lol: (żałuje tylko że od razu nie zamówiłem modułu do centralnego zamka i otwierania z pilota)

zwróć uwagę że przy otwieraniu z góry- są małe problemy (wysoko i klapa często jest brudna)

 

a mam dokładnie model 800 :

 

http://www.leer.com/?d=2&dt=37

życie jest za krótkie żeby jeżdzić samochodem z silnikiem rzędowym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak Cię to wyszło cenowo ?

Oczywiście jeżeli nie tajemnica :roll:

 

Znalazłem LEER-a , ale cena ponad 1200USD,

plus do tego transport via Port, następnie transport do Polski,

cło + VAT od całości - wyszło dość drogo.

Ale jeżeli nie znajdę w PL - to będę się musiał zdecydować na import.

 

Mam tą wysoką zabudowę LEER, ale nie wykorzystuję tej przestrzeni,

a RAM-ik dużo lepiej wygląda właśnie na niskiej zabudowie....

 

dzięki za odp.

pzdr.Jarek

Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po małym rabacie 1150 $ :-( + transport 200 $ :-( i tataj "dałem w "łapę" następne 300 :-(

ale mam :-D ( po znajomości ominięte cło i inne opłaty )

życie jest za krótkie żeby jeżdzić samochodem z silnikiem rzędowym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nawet z układami wyszło ponad 4kzl,

a bez układów :-( to można dojść pod 5ooo zł

za kawałek laminatu na zawiasach........zgroza ;-)

 

Ale pewnie będę musiał się na coś zdecydować

- albo tekstylna opcja jako tzw. zamiennik,

lub faktycznie zakupić LEER-A i pokombinować

co by się zakup zwrócił....

 

dzięki i pzdr. Jarek

Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak musisz liczyć

 

ja znalazłem kiedyś firmę, która zobowiązała się do sprowadzenia takiej pokrywy (6500 netto)

 

ale wykonanie i jakość są super, oczywiście w porównaniu do innych

szukałem dość długo i musisz liczyć, że dobra pokrywa to ok 950-1200 $ (Mopar,Lund,Jacson)

życie jest za krótkie żeby jeżdzić samochodem z silnikiem rzędowym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takich cenach znalazłem najniżej....

Niektórzy sprzedawcy mają ten sam egzemplarz w promocji za 1500/1600 $

- czyli nie tylko u nas jest oszołomstwo i szukanie jelenia....

 

Muszę tylko jeszcze sprawdzić jedną Firmę przewozową,

idzie mi obecnie z zza wielkiej wody silnik Merceuiser 5,7 Small Block.

Oblukam jak im pójdą te wszystkie odprawy, cła i inne pierdoły.

Jeżeli wszystko będzie OK - to pewnie im zlecę zakup i transport - mają dość

niskie prowizje i dobre opinie....ale zobaczymy, narazie idzie zima więc nie ma ciśnienia :-)

 

pzdr.Jarek

Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

acha

ja myślałem że właśnie na teraz przy takiej pogodzie i zbliżających się opadach śniegu,

pokrywa będzie jak znalazł ;-)

porządek na klapie i przede wszystkim jak się coś przewozi to jest w takim stanie jak przy pakowaniu :-D

 

inną sprawą jest wygląd auta :mrgreen:

życie jest za krótkie żeby jeżdzić samochodem z silnikiem rzędowym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mnie bardziej zależy na efekcie wizualnym :-)

Przykrycie paki już mam, tylko LEER-a wysokiego,

tak że nic mi na pace nie moknie...więc dla mnie pośpiechu nie ma...

aby do wiosny. Poniżej moja wysoka nadbudowa:

post-106-15323754517596_thumb.jpg

Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się marzy zabudowa taką jak ma Jarek, a to o czym piszecie teraz nie za bardzo mi podchodzi. Wolałbym coś takiego jak to http://www.pickupspecialties.com/Diamond_back_covers/diamondback_tonneau_cover.htm . Tyle, że postanowiłem , że coś takiego mogę zrobić całkowicie samodzielnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem LEER-a , ale cena ponad 1200USD,

plus do tego transport via Port, następnie transport do Polski,

cło + VAT od całości - wyszło dość drogo.

Jarek, ja potrzebuję kupić taką zabudowę jak ty masz na swoim Ramie. Ile wyszła cie ta przyjemność ze wszystkimi kosztami, bo w Polsce za używkę do przemalowania chcą 6500zł, a niechciałbym przepłacić. Nowa na zamówienie w Polsce to koszt rzędu 12000zł, a to jest już chora cena.

 

Jeśli chodzi o niską zabudowę to ja mam "plandeczną" składaną na trzy na aluminiowym stelażu.

Zalety:

- bardzo szybka obsługa

- bardzo szybki i prosty montaż i demontaż

- bardzo dobrze przylega do burt i dzięki temu nie przecieka

- możliwość jazdy z odkrytą paką przy przewożeniu większych rzeczy

Wady:

- plandeka... czyli byle jaki ostrzejszy przedmiot wchodzi jak w masło ( mam już dziurkę od życzliwego jakiegoś człenia)

- jak kupowałem cena była nienajniższa bo 2900zł, ale podobno są już tańsze.

- składa się na trzy, ale po złożeniu od końca dwóch części kładziemy je na trzeciej i tak już zostaje, więc odkrywamy 2/3 powierzchni paki (mi to nie przeszkadza, bo całą tą 1/3 zakrytą część zajmuje mi 230litrów metalu w postaci butli LPG :-D )

 

Ogólnie polecam

zakup na www.plandekipickup.pl/

model plandeki: TRIFECT

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się marzy zabudowa taką jak ma Jarek, a to o czym piszecie teraz nie za bardzo mi podchodzi. Wolałbym coś takiego jak to http://www.pickupspecialties.com/Diamond_back_covers/diamondback_tonneau_cover.htm . Tyle, że postanowiłem , że coś takiego mogę zrobić całkowicie samodzielnie.

 

Dzięki Paweł za słowa uznania (odnośnie mojej zabudowy :-)

Nie mówię, że jest brzydka, czy nie funkcjonalna - jest O.K

Tylko przy gabarytach mojego Dodge"a z tą zabudową wygląda jak autobus :-)

 

Z niską zabudową będzie już na 100% wyglądał jak Pick Up.

W moim przypadku, zmiany zabudowy podyktowana jest tylko

względami wizualnymi. Oczywiście tej się nie będę pozbywał, gdyż jest

bardzo funkcjonalna. A montaż i demontaż zajmuje dosłownie kilka no może

kilkanaście minut.....

Poza tym nie zależy mi na specjalnych włąsciwościach przewozowych dużych

gabarytów - do tego mam w razie potrzeby Sprintera" o długości trochę większej

niż mój RAM-ik :-) i pakę też ma o wiele dłuższą i wyższą...

 

pzdr.Jarek

Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się marzy zabudowa taką jak ma Jarek, a to o czym piszecie teraz nie za bardzo mi podchodzi. Wolałbym coś takiego jak to http://www.pickupspecialties.com/Diamond_back_covers/diamondback_tonneau_cover.htm . Tyle, że postanowiłem , że coś takiego mogę zrobić całkowicie samodzielnie.

Hmmm... bajka, podwójna paka pickupa... hehh nawet zrymowało się, a tak poważnie to jest super rozwiązanie, ale do mojej codziennej pracy potrzebuje więcej zabezpieczonego przed deszczem miejsca. Najlepiej mieć jedno i drugie, jak jest wyjazd na quady czy paplanine w błocie to ta metalowa, a po powrocie z terenu, szybka podmianka, tylko ile to kosztuje?

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Drug

Nie kupowałem tej zabudowy w PL - Dodge już z nią przyjechał.

Wiem, że w Polsce słono za nią krzyczą - ja widziałem używkę

za około 5000 zł - ale tak jak piszesz do przemalowania.

 

Jeżeli kupisz w Stanach to z transportem i innymi dodatkowymi opłatami

wyjdzie Cię dużo więcej.... Niestety tam też te zabudowy trzymają cenę :-(

 

Jedyna szansa lookaj na portale ogłoszeniowe

i tam próbuj wypatrzeć jakiejś okazji. Czasami w PL też się pojawiają,

ale nie licz, że ktoś ci ją sprzeda za 2000/3000 zł - ludzie też ceny w USA :-(

 

pzdr.Jarek

Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarek10 -twoja zabudopwa jest też super :-D

wszystko zależy od walorów użytkowych, kto jaką potrzebuję (ostatniomSebastian też kupił taka nadbudówkę u nas w Polsce)

 

mnie osobiście bardziej podoba się płaska, sztywna i brałem tutaj pod uwagę tylko walory estetyczne, gdyż nie przewożę nic Ramikiem (tylko ewent bagaże przy jakieś podróży)

tak się u mnie złożyło że Ramik służy głównie do poruszania się z pnk a do B , niż do pracy :lol:

życie jest za krótkie żeby jeżdzić samochodem z silnikiem rzędowym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest podobnie, generalnie tylko wyjazdy z rodzinką

i ciąganie przyczep. Żadnych ciężarów ani ponadgabarytów tym nie przewożę.

Auto służy głównie do rekreacyjnych i wakacyjnych wypadów.

Tak więc na pace jako przestrzeni bagażowej nie zależy mi specjalnie.

W moim przypadku RAM to bardziej "konik pociągowy" i spisuje się rewelacyjnie...:-)

 

pzdr.Jarek

Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zasadzie jeszcze kiedy jeździłem Navarą to sztywna zabudowa paki mi się podobała, jednak nie jest to mi aż tak potrzebne żeby wydatkować dość zaporową cenę, ale mam pewien pomysł. Mój kolega, maniak i użytkownik dodge'a cporawda Dakoty ale to też pickup :) zawodowo zajmuje się budowaniem replik samochodów, zna się robieniu czegoś z niczego na bazie laminatów i kompozytów. Mógłbym z nim porozmawiać i gdyby ktoś z klubowiczów użyczył nam na kilkanaście dni takiej zabudowy, być może Sebastian zbudowałby dla nas kilka sztuk takiej zabudowy. Oczywiście pod warunkiem że byłoby to porządnie wykonane. Podkreślam, że nie robilibyśmy tego w celach zarobkowych.

Generalnie nie mam wielkiego ciśnienia na tą zabudowę i takie rozwiązanie problemu ceny oryginału ale mogę się zaangażować w to jeśli uważacie że to przyzwoity pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BURDY

No pomysł masz przedni, też myślałem o tym.

W związku z tym, że również zajmuję się tematyką sportów wodnych,

mam trochę kontaktów z dobrymi "laminatorami" i zastanawiam się

nad odbiciem tej mojej wysokiej, tylko muszę to skalkulować cenowo.

 

Jeżeli wyjdzie połowa ceny tej w USA to jest to godne zastanowienia,

jeżeli byłoby kilku chętnych, to można spróbować.

Problem mamy z niską zabudową - może ktoś wypożyczy..... :-)

 

pzdr.Jarek

Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem mocno zainteresowany. nie mowaic o tym ze robiac samemu mozna bny latwym i co wazniejsze tanim sposobem zrobic pare dodatkow za ktore w usa sie slono placi jak np

Silowniki + pilot + polaczenie z centralnym zamkiem. Przetloczenia ozdobne. itd itp.

You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly.

 

2006 Dodge 5.7 Hemi Ram Quad Cab

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie podoba się coś takiego, ale nie jestem wybredny, więc biore w ciemno każdy rodzaj górnej zabudowy.

 

Jarek...ja nie oczekuje, że górna zabudowa będzie kosztować koło 3000zł, ale wydac za nową 12000 to nonsens, jestem przygotowany na koszt od 5000-7000zł za używkę w zależności od stanu i modelu.

post-183-15323754518263_thumb.jpg

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, gdyby nawet siłowniki, elementy konstrukcujne trzeba było sprowadzić,

oraz elementy dodatkowe to wg. mnie zabudowa wysoka powinna wyjść grubo

poniżej 5000 zł. Szyby już rozkminiłem, można zastosować poliwęglan dymiony,

elementy mocujące do budy też można bez problemów dorobić na zamówienie

zawiasy, siłowniki klapy - dostępne są w Polsce....trzeba tylko dopasować.

 

Przekonujecie mnie coraz bardziej aby się tematem zająć.

Tylko musi być to wyrób równie solidny, a nawet solidniejszy od oryginału.

Jutro postaram się zrobić dokładne foty mojej zabudowy i jeżeli uznacie,

że jest ciekawa - wezmę się za dalszą rozkminkę tematu.

Jeżeli prototyp by się sprawdził ???

- to.... cho cho.....:-)

 

pzdr.Jarek

Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, gdyby nawet siłowniki, elementy konstrukcujne trzeba było sprowadzić,

oraz elementy dodatkowe to wg. mnie zabudowa wysoka powinna wyjść grubo

poniżej 5000 zł. Szyby już rozkminiłem, można zastosować poliwęglan dymiony,

elementy mocujące do budy też można bez problemów dorobić na zamówienie

zawiasy, siłowniki klapy - dostępne są w Polsce....trzeba tylko dopasować.

 

Przekonujecie mnie coraz bardziej aby się tematem zająć.

Tylko musi być to wyrób równie solidny, a nawet solidniejszy od oryginału.

Jutro postaram się zrobić dokładne foty mojej zabudowy i jeżeli uznacie,

że jest ciekawa - wezmę się za dalszą rozkminkę tematu.

Jeżeli prototyp by się sprawdził ???

- to.... cho cho.....:-)

 

pzdr.Jarek

Zważywszy na duże u mnie zapotrzebowanie na taką zabudowę zgłaszam się na ochotnika do testowania prototypu :lol:

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dla mnie każda zabudowa paki zmienia pickupa w karawan. Jeszcze tylko nazwa na boku HADES czy STYKS i pakować klienta, wieńce itd itd.

 

Wczoraj tocząc się po Warszawie widziałem RAMa II generacji z longiem i właśnie taką nadbudówką. No koszmar, przykro było patrzeć.

Zgadzam się, lecz jazda Ramem jest na tyle nałogowa, że nie potrafie już nawet do celów firmowych przesiąść się do auta typu Sprinter czy Ducato, ale zastanawiam się jeszcze nad Ram Van lub Ford Econoline, bo to było by jakieś wyjście z sytuacji.

Swoją drogą to koledzy chwalili się, że brali udział w ślubach, a ja może chwalić się nie będe, ale mój Ram brał udział w pogrzebie ojca koleżanki jako transport wieńców i bardzo się cieszę, że mogłem pomóc, chociaż wg. mnie jest zbyt krzykliwy do takiej funkcji, ale ilość wieńców przekroczył wszelkie oczekiwania, a ja byłem tam, więc pomogłem...

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.