piosli86 Opublikowano 29 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 już niedługo podobno przypłynie moje maleństwo(Ford Ranger) i będę je musiał jakoś "ubrać" dlatego mam parę pytań: 1. na stopnie rurki czy stopnie ze stali nierdzewnej -co się sprawdzi bardziej w terenie 2. na pewno wiem ze ta prowizorkę z tylu zastąpię prawdziwym kawałkiem profilu z uszami żeby było o co hi lifta zaprzeć ale jak jest z homologacja czy mogę oryginalna rurkę zastąpić czymś co prędzej mi oś wyrwie niż się wygnie :) 3. czy warto jest zakładać orurowanie na "pysk" bo słyszałem o sytuacjach kiedy przy lekkiej stłuczce leciał cały pas przedni przez rurkę. z góry dzięki za wyczerpujące temat odpowiedzi :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 29 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Cześć rurki z przodu niezłe wyglądają i tylko wyglądają jeżeli chcesz dziczyć w terenie to tylko zderzak wspawany w ramę zwróć uwagę jak te rurki przednie są mocowane w niektórych autach strach się oprzeć a co do progów ja mam same rurki fajne wyglądają i to jedyna ich zaleta uważam ze musi być poza dny stopień żeby można było stanąć .Tez chce swojego zrobić tak żeby czasami pojeździć w terenie miałem koncepcje ale ostatnio poznałem kolesia który siedzi w tym bardzo długo i uświadomił mnie ile pracy czasu i pieniędzy trzeba włożyć w samochód mój ranger wygląda ;-) przy jego patrolu jak fiat panda Cytuj http://img379.imageshack.us/img379/9164/aparat028mf3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.